ח"כ גוטליב: "אלחם שטיבי לא יהיה סגן יו"ר כנסת"

אייל ראובן No Comments on ח"כ גוטליב: "אלחם שטיבי לא יהיה סגן יו"ר כנסת"

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "גדעון סער הביא אותה כדי לשמר את הרדיפה נגד נתניהו והוא לחץ עליה שתכניס את עילת הסבירות בעמדתה בדיון דרעי" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד שוחחה ב"מהדורת סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן והתייחסה לדיון בעניינו של דרעי, למשפט נתניהו ולסערה סביב מינויו של אחמד טיבי לסגן יו"ר הכנסת.

גוטליב: "אני שמתי לי למטרה שטיבי לא יהיה סגן יו"ר הכנסת. תומך הטרור הזה מכהן בתפקיד מ 2006. יש לו סגנון נורא שהוא בז ליהודיות" פתחה את הריאיון. "הוא מדבר בערבית, אמרתי לו שידבר עברית. גם לתומא סלימאן אמרתי שהיא תומכת טרור ושתגיד תודה שהיא בכלל בכנסת כי בשום מקום בעולם תומכי טרור לא יכולים להיות בפרלמנט".

גוטליב חשפה שיש לה שותפים למאבק גם מהאופוזיציה: "אני עליתי לנאום אתמול במקום ח"כ מיש עתיד, כי גם הוא מתנגד לטיבי. אני אטריל את הקואליציה והאופוזיציה כדי שהוא לא יהיה סגן יו"ר, הדבר הזה לא כתוב בשום תקנון. גם לא כתוב בתקנון שמותר לנאום בערבית".

לגבי הדיון בעניינו של דרעי אמרה: "בג"צ ידחה את העתירות נגד דרעי. אני עורכת דין, ואני מבינה בזה. הם יעבירו ביקורת ויוציאו את דיבתו של דרעי, אבל בסוף אין להם כלים להתערב בחוק יסוד. מה שעשו לדרעי עם תיק המיסים זה מעשה גל הירש. פתחו לו תיק שוחד, לא מצאו, אז פתחו לו תיק מיסים".

לטענת ח"כ גוטליב, גדעון סער לוחץ על מיארה להילחם בכל הכח. "מה זה טענת הסבירות שלה? למה מה שסביר בעיניה יותר טוב ממה שסביר בעיני 64 חכי"ם? סער הביא אותה כדי לשמר את הרדיפה נגד נתניהו והוא לחץ עליה שתכניס את עילת הסבירות".

"היא לא מתאימה לתפקיד הזה, אנחנו נראה לה את הדרך החוצה. הימין קיבל כח אדיר מהבוחרים לעשות מה שטוב לעם ישראל. מיארה היא לא טובה לעם ישראל והיא מסוכנת לדמוקרטיה. היא מפריעה לכנסת למשול".

האזינו:



0 תגובות